Մայրենիի ստուգատես. առաջադրանք 1

Published on: Author: levongharibyan Leave a comment

Առաջադրանք 1

  • Ներկայացրո՛ւ ուսումնական բլոգիդ հղումը։
    https://levgharibyan.edublogs.org/
  • Ո՞ր թվականից ես սպասարկում բլոգդ։ Ներկայացրո՛ւ բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութը՝ հղումը դնելով ներկայացված վերնագրի վրա։

    Իմ բլոգը սպասարկում է 2022թ-ից։
    https://levgharibyan.edublogs.org/2022/05/12/%D5%AB%D5%B4-%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%AB%D5%B6/
  • Գրի՛ր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի։

    Իմ բլոգն ունի հետևյալ բաժինները՝
  • Русский язык
  • Флешмоб по русскому языку
  • English
  • English Fleshmob
  • Ամանորյա ծես նախագիծ
  • Ամփոփում
  • Անհատական ուսումնական պլան
  • Բնագիտական փորձեր
  • Բնագիտության ֆլեշմոբ
  • Բնագիտություն
  • Դդմածես
  • Դիջիթեք
  • Ելք ստուգատես
  • Ես կարողանում եմ
  • Ես և շրջակա
  • Երգեցողություն
  • Ընթերցանություն
  • Ընտրությամբ գործունեություն
  • Թումանյանական օրեր
  • Իսահակյանական օրեր
  • Կոմիտասյան օրեր
  • Համագործակցային նախագծեր
  • Հայրենագիտություն
  • Հորինուկ
  • Հորինում եմ
  • Մաթեմատիկա
  • Մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ
  • Մայիս ամիս
  • Մայրենի
  • Մայրենիի ստուգատես
  • Մայրենիի ֆլեշմոբ
  • Մարտ ամիս
  • Մեդիահմտություններ
  • Ոսկեգործություն
  • Ուսումնական ամառ
  • Ուսումնական աշուն նախագիծ
  • Ուսումնական գարուն
  • Ուսումնական հունվար
  • Ուսումնական ձմեռ
  • Ուսումնական ճամփորդություն
  • Ռոդարի
  • Սահյանական օրեր
  • Տիեզերք
  • Paint
  • Power point
  • Բլոգումդ առկա բաժիններից ո՞րն ես ամենաքիչն սպասարկում, ինչո՞ւ:
    Բլոգիս առկա բաժիններից ամենաքիչը սպասարկում եմ երգեցողություն բաժինը, քանի որ տնային առաջադրանքներ չեմ ունենում։
  • Ո՞ր բաժինն ես ամենից հաճախ սպասարկում։ Կցի՛ր հղումը։
    Ամենաշատը սպասարկում եմ մայրենի և մաթեմատիկա բաժինները։
    https://levgharibyan.edublogs.org/category/%d5%b4%d5%a1%d5%b5%d6%80%d5%a5%d5%b6%d5%ab/

    https://levgharibyan.edublogs.org/category/%d5%b4%d5%a1%d5%a9%d5%a5%d5%b4%d5%a1%d5%bf%d5%ab%d5%af%d5%a1/
  • Ո՞ւմ բլոգից (բլոգներից) ես առավել հաճախ օգտվում։ Նշի՛ր պատճառը։
    ՈՒրիժների բլոգներից չեմ օգտվում։
  • Ո՞ւմ բլոգն ես հավանում (եթե այդպիսին կա), նշի՛ր պատճառը:
    Հավանած բլոգ չունեմ, քանի որ չեմ ոսումնասիրել ուրիշների բլոգները։
  • Ներկայացրո՛ւ ծնողներիցդ մեկի վերաբերմունքը բլոգիդ և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ: Այս աշխատանքը կարող ես ներկայացնել ռադիոհարցազրույցի կամ տեսանյութի տեսքով։
    Բլոգիս հետ կապված հարցերով դիմում եմ մայրիկիս։ Նա շատ հաճախ է ինձ օգնում կատարել առաջադրանքները, կարգի բերել բլոգս։ Մայրիկս կարծում է, որ բլոգային ուսուցումը շատ հետաքրիր է և արդիական։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *